PATVIRTINTA
Šiaulių rajono
savivaldybės tarybos
2012 m.spalio 25 d. sprendimo Nr.T-266
ŠIAULIŲ R. KAIRIŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „SPINDULĖLIS“
NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiaulių r. Kairių
lopšelio-darželio „Spindulėlis“ nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja
Šiaulių r. Kairių lopšelio-darželio „Spindulėlis“ (toliau – lopšelis-darželis)
teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas
įgyvendinančią instituciją ir jos kompetenciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą,
pagrindinę paskirtį, ugdymo kalbą, ugdymo formas ir būdus, veiklos teisinį
pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, vykdomas švietimo
programas, lopšelio-darželio teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir
valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir
jų atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos
kontrolę, lopšelio-darželio veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar
pertvarkymo tvarką.
2. Mokyklos oficialus pavadinimas –
Šiaulių r. Kairių lopšelis-darželis „Spindulėlis“. Lopšelis-darželis
įregistruotas Juridinių asmenų registre, kodas – 190085492.
3. Lopšelio-darželio įsteigimo ir
veiklos pradžia – 1978 m. balandžio 1 d.
4. Lopšelio-darželio
teisinė forma – biudžetinė įstaiga.
5. Lopšelio-darželio
priklausomybė – savivaldybės biudžetinė įstaiga.
6. Lopšelio-darželio
savininkas – Šiaulių rajono savivaldybė, kodas 111105174, adresas: Vilniaus g.
263, LT-76337 Šiauliai.
7.Lopšelio-darželio savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija
– Šiaulių rajono savivaldybės taryba.
8. Lopšelio-darželio savininko teises ir pareigas įgyvendinanti
institucija sprendžia Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme,
kituose įstatymuose ir šiuose Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.
9. Lopšelio-darželio buveinė – Salduvės g.16, Kairių mstl., Kairių
sen., LT-80114 Šiaulių r.
10. Grupė – neformaliojo švietimo mokykla.
11. Tipas – lopšelis-darželis.
12. Pagrindinė paskirtis – bendrosios paskirties lopšelis-darželis,
skirtas ikimokykliniam ir priešmokykliniam ugdymui.
13. Ugdymo kalba – lietuvių.
14. Ugdymo forma – grupinio ugdymosi, pavienio ugdymosi.
15. Ugdymo proceso organizavimo būdai – kasdieninio ir individualaus
ugdymosi.
16. Lopšelis-darželis vykdo neformaliojo švietimo ikimokyklinio ir
priešmokyklinio ugdymo programas.
17. Lopšelis-darželis yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą
su Šiaulių rajono savivaldybės herbu ir lopšelio-darželio pavadinimu, blanką su
Šiaulių rajono savivaldybės herbu ir lopšelio-darželio pavadinimu,
atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose
bankuose, atributiką. Savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija,
Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais,
švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, Jungtinių Tautų
vaiko teisių konvencija ir šiais Nuostatais.
II. LOPŠELIO-DARŽELIO VEIKLOS
SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS
18. Lopšelio-darželio veiklos sritis – švietimas, kodas 85.
19. Lopšelio-darželio švietimo veiklos rūšys:
19.1. pagrindinė veiklos rūšis – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas,
kodas 85.10.10;
19.2. kitos švietimo veiklos rūšys:
19.2.1. priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;
19.2.2. sportinis ir rekreacinis švietimas, 85.51;
19.2.3. kultūrinis švietimas, 85.52;
19.2.4. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, 85.59;
19.2.5. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.
20. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
20.1. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;
20.2. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir
eksploatavimas, kodas 68.20.
21. Lopšelio-darželio veiklos tikslas – bendradarbiaujant su šeima
puoselėti visas vaiko galias, lemiančias vaiko asmenybės vystymosi ir jo
integracijos į visuomenę (socializacijos) sėkmę, tenkinti prigimtinius,
kultūros, taip pat ir etninius, socialinius, pažintinius poreikius, padėti
vaikui pasirengti sėkmingai mokytis pagal pradinio ugdymo programą.
22. Lopšelio-darželio veiklos uždaviniai:
22.1. kurti partneriškus vaiko tėvų (globėjų) ir lopšelio-darželio
santykius, padėti gerinti vaiko ugdymosi šeimoje kokybę;
22.2. sudaryti kuo palankiausias sąlygas perimti tautos dvasinės
kultūros pagrindus (dorovinius, estetinius, komunikacinius ir kt.);
22.3. saugoti ir stiprinti fizinę ir psichinę vaiko sveikatą, puoselėti
jo prigimtį, tenkinti svarbiausius poreikius: judėjimo, fizinio ir psichinio
saugumo, bendravimo, pažinimo, asmeninio vertingumo, saviraiškos;
22.4. ugdyti psichines vaiko galias (intelektualines, emocijų, valios)
stimuliuojant asmenybės pagrindų formavimąsi, puoselėjant jo individualumą,
iniciatyvumą, kūrybiškumą;
22.5.
užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo tęstinumą, sudarant
galimybes vaikui pasiekti mokyklinę brandą.
23. Vykdydamas pavestus uždavinius lopšelis-darželis:
23.1. formuoja ir įgyvendina ugdymo turinį, vadovaudamasis
lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo programa „Spinduliukas“, Bendrąją
priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programa, atsižvelgdamas į vietos ir
lopšelio-darželio bendruomenės reikmes, konkrečius vaikų ugdymo(si) poreikius
ir interesus, švietimo stebėsenos, vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo ugdymo
procese informaciją, lopšelio-darželio veiklos įsivertinimo ir išorinio
vertinimo duomenis;
23.2. vykdo alkoholio, tabako ir kitų psichiką
veikiančių medžiagų, vaikų smurto ir patyčių prevenciją;
23.3. organizuoja etninės kultūros ir vaikų sveikatos ugdymą;
23.4. sudaro vaikų priėmimo sutartis ir vykdo jose sutartus
įsipareigojimus;
23.5. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę,
specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, vykdo vaikų sveikatos priežiūrą,
vaiko minimalios preižiūros priemones teisės aktų nustatyta tvarka;
23.6. atlieka vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą,
organizuoja vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą švietimo ir
mokslo ministro nustatyta tvarka;
23.7. teikia švietimo pagalbą ikimokyklinio ir
priešmokyklinio amžiaus vaikams, nelankantiems ugdymo įstaigų, vadovaujantis
Šiaulių rajono savivaldybės tarybos patvirtinta tvarka;
23.8. organizuoja tėvų (globėjų) pageidavimu mokamas papildomas
paslaugas (būrelius, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;
23.9. dalyvauja regioniniuose, respublikinkiuose, tarptautiniuose
projektuose;
23.10. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti savo kvalifikaciją;
23.11. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią
sveiką, saugią ugdymosi ir darbo aplinką;
23.12. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą
materialinę bazę vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais teisės
aktais;
23.13. organizuoja vaikų maitinimą lopšelyje-darželyje;
23.14. vykdo lopšelio-darželio vidaus
auditą, įvertinta ir įsivertinta veiklos kokybę, analizuoja rezultatus, nustato
ir numato galimybes bei perspektyvas veiklos tobulinimui;
23.15. viešai skelbia informaciją apie lopšelio-darželio veiklą;
23.16. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.
III. LOPŠELIO-DARŽELIO TEISĖS
IR PAREIGOS
24. Lopšelis-darželis, įgyvendindamas jam pavestus tikslus ir
uždavinius, atlikdamas jam priskirtas funkcijas, turi teisę:
24.1. parinkti ugdymo metodus ir ugdymosi veiklos būdus;
24.2. kurti naujus ugdymo(si) metodus ir modelius, užtikrinančius
kokybišką ugdymą(si);
24.3. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir
juridiniais asmenimis;
24.4. švietimo ir mokslo ministro tvarka vykdyti šalies ir
tarptautinius švietimo projektus;
24.5. teisės aktų nustatyta tvarka stoti ir jungtis į asociacijas,
dalyvauti jų veikloje;
24.6. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo
nustatyta tvarka;
24.7. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas,
įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo
bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Vyriausybė arba savininko
teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;
24.8. turi kitas teises, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos
teisės aktams.
25. Lopšelis-darželis privalo užtikrinti geros kokybės švietimą,
atvirumą vietos bendruomenei, sudaryti vaikams higienos normas atitinkančias
ugdymosi sąlygas bei vykdyti kitas, teisės aktuose nustatytas pareigas.
IV. LOPŠELIO-DARŽELIO VEIKLOS
ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
26. Lopšeliui-darželiui vadovauja direktorius, kurio pareigybės
aprašymą tvirtina, į pareigas skiria ir iš jų atleidžia Šiaulių rajono
savivaldybės taryba ar jos įgaliotas asmuo. Direktorius pavaldus ir
atskaitingas Šiaulių rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotam asmeniui.
27. Lopšelio-darželio veikla organizuojama pagal lopšelio-darželio
direktoriaus patvirtintą:
27.1. strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarusios
lopšelio-darželio taryba ir Šiaulių rajono savivaldybės administracijos
direktorius ar jo įgaliotas asmuo;
27.2. metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi lopšelio-darželio
taryba.
28. Lopšelio-darželio direktorius atlieka tokias funkcijas:
28.1. suderinęs su Šiaulių rajono savivaldybės administracijos
direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu, tvirtina lopšelio-darželio vidaus
struktūrą, mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto
didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
28.2. užtikrina lopšelio-darželio tikslų ir uždavinių įgyvendinimą;
28.3. nustato direktoriaus pavaduotojo ugdymui veiklos sritis;
28.4. tvirtina lopšelio-darželio darbuotojų pareigybių aprašymus,
Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima
į darbą ir atleidžia iš jo lopšelio-darželio darbuotojus, skatina juos, skiria
jiems drausmines nuobaudas;
28.5. priima vaikus Šiaulių rajono savivaldybės tarybos nustatyta
tvarka, sudaro vaikų priėmimo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;
28.6. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais,
lopšelio-darželio darbo tvarkos taisyklėmis nustato lopšelio-darželio
darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę;
28.7. suderinęs su lopšelio-darželio taryba, tvirtina lopšelio-darželio
darbo tvarkos taisykles;
28.8. sudaro vaikams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas
darbo sąlygas visais su ugdymu ir darbu susijusiais aspektais;
28.9. organizuoja ir koordinuoja lopšelio-darželio veiklą pavestoms
funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina
lopšelio-darželio veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;
28.10. leidžia įsakymus, tikrina, kaip jie vykdomi;
28.11. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo ir metodines
grupes;
28.12. sudaro lopšelio-darželio vardu sutartis, reikalingas
lopšelio-darželio funkcijoms atlikti;
28.13. organizuoja lopšelio-darželio dokumentų saugojimą ir valdymą
teisės aktų nustatyta tvarka;
28.14. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja lopšelio-darželio
turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais,
finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir
naudojimą;
28.15. rūpinasi lopšelio-darželio darbuotojų profesiniu tobulėjimu,
sudaro sąlygas kelti kvalifikaciją, sudaro galimybes mokytojams ir kitiems
pedagoginiams darbuotojams atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir
mokslo ministro nustatyta tvarka;
28.16. inicijuoja lopšelio-darželio savivaldos institucijų sudarymą ir
skatina jų veiklą;
28.17.bendradarbiauja su vaikų tėvais (globėjais), pagalbą vaikui,
mokytojui ir lopšelio-darželio teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos,
socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių
28.18. apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis
vaiko teisių apsaugos srityje;
28.19. atstovauja lopšeliui-darželiui kitose institucijose;
28.20. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti
atlikti direktoriaus pavaduotojui ugdymui;
28.21. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas
funkcijas.
29. Lopšelio-darželio direktorius atsako už tai, kad
lopšelyje-darželyje būtų laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės
aktų, už demokratinį lopšelio-darželio valdymą, bendruomenės narių informavimą,
informacijos apie lopšelio-darželio veiklą skelbimą, tinkamą funkcijų atlikimą,
nustatytų tikslo ir uždavinių įgyvendinimą, lopšelio-darželio veiklos
rezultatus, už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą.
30. Ugdymo turinio formavimo, ugdymo proceso organizavimo bei
pedagoginių inovacijų diegimo klausimais lopšelio-darželio direktorius gali
organizuoti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų, kurių veikla susijusi su
nagrinėjamu klausimu, pasitarimus.
31. Lopšelyje-darželyje mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaroma
mokytojų metodinė grupė.
32. Metodinė grupė planuoja ir aptaria ugdymo turinį, ugdymo ir
ugdymosi metodus, vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, ugdymo (-si)
priemones, analizuoja mokytojų praktinę veiklą, plėtoja mokytojų profesinės
veiklos kompetencijas, aptaria kvalifikacijos kėlimo poreikius, juos derina su
lopšelio-darželio veiklos tikslais, teikia lopšelio-darželio direktoriui
siūlymus dėl ugdymo organizavimo tobulinimo. Metodinės grupės nariai yra
mokytojai, švietimo pagalbos specialistai. Metodinei grupei vadovauja grupės
narių išrinktas vadovas. Metodinės grupės veiklą organizuoja ir koordinuoja
direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
V. LOPŠELIO-DARŽELIO
SAVIVALDA
33. Lopšelio-darželio taryba – aukščiausioji lopšelio-darželio
savivaldos institucija. Taryba telkia lopšelio-darželio mokytojus, tėvus
(globėjus) ir vietos bendruomenę demokratiniam lopšelio-darželio valdymui,
padeda spręsti lopšelio-darželio aktualius klausimus.
34. Lopšelio-darželio taryba sudaroma iš lopšelyje-darželyje
nedirbančių vaikų tėvų (globėjų), mokytojų, bendruomenės atstovų.
Lopšelio-darželio tarybos narių skaičių ir jos veiklos kadencijos trukmę
nustato lopšelio-darželio direktorius.
35. Į lopšelio-darželio tarybą 3 tėvus (globėjus) deleguoja visuotinis
tėvų susirinkimas, 3 mokytojus – Mokytojų taryba, 1-3 vietos bendruomenės
atstovus – lopšelio-darželio direktorius.
36. Lopšelio-darželio tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du
kartus per metus. Lopšelio-darželio tarybos pirmininkas kviečia
lopšelio-darželio tarybos posėdžius. Esant būtinumui, mokyklos tarybos
posėdžius gali inicijuoti ir lopšelio-darželio direktorius. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne
mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų
balsų dauguma. Esant lygiam „už“ ir „prieš“ balsų
skaičiui, sprendžiamasis balsas priklauso pirmininkui. Lopšelio-darželio
direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui mokyklos tarybos posėdžiuose
gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis. Lopšelio-darželio
tarybos nutarimus, kurie prieštarauja lopšelio-darželio veiklą
reglamentuojantiems dokumentams, lopšelio-darželio direktorius prašo svarstyti
iš naujo.
37. Lopšelio-darželio tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru
balsavimu lopšelio-darželio tarybos posėdyje.
38. Lopšelio-darželio taryba atlieka tokias funkcijas:
38.1. teikia siūlymus dėl lopšelio-darželio strateginių tikslų,
uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;
38.2. pritaria lopšelio-darželio strateginiam planui, metiniam
lopšelio-darželio veiklos planui, lopšelio-darželio Nuostatams, kitiems
lopšelio-darželio veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems
lopšelio-darželio direktoriaus, svarsto lopšelio-darželio darbo tvarkos
taisykles;
38.3. teikia siūlymų lopšelio-darželio direktoriui dėl
lopšelio-darželio nuostatų pakeitimo ar papildymo, lopšelio-darželio vidaus
struktūros tobulinimo;
38.4. kolegialiai svarsto lopšelio-darželio lėšų naudojimo klausimus;
38.5. išklauso lopšelio-darželio metines veiklos ataskaitas ir teikia
siūlymų lopšelio-darželio direktoriui dėl lopšelio-darželio veiklos tobulinimo;
38.6. teikia siūlymus dėl lopšelio-darželio materialinio aprūpinimo,
veiklos tobulinimo;
38.7. svarsto mokytojų ir tėvų (globėjų) savivaldos institucijų ar
lopšelio-darželio bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus
lopšelio-darželio direktoriui;
38.8. teikia siūlymų dėl lopšelio-darželio darbo tobulinimo, saugių
vaikų ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant lopšelio-darželio
materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
38.9. svarsto kitus lopšelio-darželio direktoriaus teikiamus klausimus.
39. Lopšelio-darželio tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie
neprieštarauja teisės aktams ir šiuose Nuostatuose nustatytai kompetencijai.
40. Lopšelio-darželio taryba už savo veiklą vieną kartą per metus
atsiskaito lopšelio-darželio bendruomenei.
41. Mokytojų taryba – nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos
institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją
sudaro lopšelio-darželio direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi
lopšelyje-darželyje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys
specialistai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.
42. Mokytojų tarybai vadovauja lopšelio-darželio direktorius.
43. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia lopšelio-darželio direktorius.
Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per tris
mėnesius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai mokytojų
tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.
44. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktuose
nustatytos kompetencijos arba lopšelio-darželio direktoriaus teikiamais
klausimais.
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į
DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA
45. Darbuotojai į darbą lopšelyje-darželyje priimami ir atleidžiami iš
jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
46. Lopšelio-darželio darbuotojams už darbą mokoma Lietuvos Respublikos
įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
47. Lopšelio-darželio direktorius, jo pavaduotojas ugdymui, mokytojai,
švietimo pagalbą teikiantys specialistai atestuojasi ir kvalifikaciją tobulina
švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS,
JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
48. Lopšelis-darželis patikėjimo teise perduotą Šiaulių rajono
savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Šiaulių
rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.
49. Lopšelio-darželio lėšos:
49.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Šiaulių rajono
savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Šiaulių rajono savivaldybės biudžeto
lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;
49.2. lopšelio-darželio pajamos už teikiamas paslaugas;
49.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos
ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal
pavedimus;
49.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.
50. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.
51. Lopšelis-darželis buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę
atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.
52. Lopšelio-darželio finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų
nustatyta tvarka.
53. Lopšelio-darželio veiklos priežiūrą atlieka Šiaulių rajono
savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiami išoriniai
vertintojai.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
54. Lopšelis-darželis turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų
nustatytus reikalavimus.
55. Lopšelio-darželio interneto svetainėje ir kitose visuomenės
informavimo priemonėse skelbiama informacija apie lopšelio-darželio vykdomas
švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas
paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius lopšelio-darželio išorinio
vertinimo rezultatus, lopšelio-darželio bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir
kitas lopšelio-darželio vykdomas veiklas.
56. Lopšelio-darželio nuostatams, jų pakeitimams, papildymams pritaria
lopšelio-darželio taryba, tvirtina Šiaulių rajono savivaldybės taryba.
57. Lopšelio-darželio nuostatai keičiami ir papildomi Šiaulių rajono
savivaldybės tarybos, Šiaulių rajono savivaldybės vykdomosios institucijos,
lopšelio-darželio direktoriaus ar lopšelio-darželio tarybos iniciatyva.
58. Lopšelis-darželis registruojamas teisės aktų nustatyta tvarka.
59. Lopšelis-darželis reorganizuojamas, likviduojamas ar pertvarkomas
teisės aktų nustatyta tvarka.
_______________________
PRITARTA
Lopšelio-darželio tarybos
2012 m. rugsėjo 27 d.
posėdžio protokoliniu
nutarimu
protokolas Nr.1